استاندار مازندران:

حوزه های علمیه باید پاسخگوی نیازهای فرهنگی جامعه باشند    

 استاندار مازندران گفت: حوزه های علمیه باید برای نیازهای روز جامعه خوراک فرهنگی تهیه کنند و پاسخگوی این نیازها باشند.
کد خبر: ۲۹۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ - 15July 2018
حوزه های علمیه باید پاسخگوی نیازهای فرهنگی جامعه باشند  به گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه مازندران با تاکید بر گسترش وحدت در جامعه بین مردم و مسئولین اظهار داشت: وحدت لازمه حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزنده آن است.
 
وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی با وحدت و پیروی از ولایت فقیه به ثمر رسید اظهار داشت: مازندران سرزمین علما و دیار علویان معروف است و باید قدردان انقلاب و علما باشیم.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه ناتوی فرهنگی دشمنان ایمان مردم و بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است تصریح کرد: در تربیت نسل جدید باید رویکرد دینی و اسلامی را مدنظر قرار دهیم.
 
اسلامی حرکت از روش های سنتی به سمت شیوه های جدید و نوین را ضرورت برشمرد و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان بنیان خانواده ها را هدف قرار داده اند باید با وحدت مقابل این ناتوی فرهنگی بایستیم.

استاندار مازندران یادآور شد: حوزه های علمیه باید برای نیازهای روز جامعه خوراک فرهنگی تهیه کنند و پاسخگوی این نیازها باشند.
 
در این مراسم حجت الاسلام «محمود ابوترابی» به عنوان مدیر حوزه های علمیه مازندران معرفی و از تلاش های حجت الاسلام «ابوالقاسم طاهری» تقدیر شد.  
 
انتهای خبر/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار